Průhledné obaly a samolepky

Zde s můžete vybrat z mnoha produktů. Nejlépe by zde měl být text pro danou kategorii.

Zobrazeno 51–75 z 89 položek

 
Kód produktu: 2-006A
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-007
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-012
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-029
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-047
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-049
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-065
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-417
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-040A
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-005
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-005A
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Kód produktu: 2-011
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Zobrazit produktů na stránku:
eulogo
S radostí oznamujeme, že začátkem roku 2017 byl oficiálně schválen dotační projekt č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005499 s názvem Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti KARTON P + P s termínem realizace od 1.5.2017 do 30.4.2019 a je úspěšně realizován. Jeho cílem je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Díky realizaci projektu bude ve společnosti nastaven komplexní systém vzdělávání pro její stávající zaměstnance i pro všechny nově příchozí pracovníky.
eulogo
S radostí oznamujeme, že začátkem roku 2016 byl oficiálně schválen dotační projekt č. CZ.01.2.111/0.0/0.0/16_047/0007718 s názvem EXPANZE FIRMY KARTON P+P NA ZAHRANIČNÍ TRHY s termínem realizace od 24.11.2016 do 22.11.2019. Cílem projektu je expanze společnosti na zahraniční trhy, posílení pozice firmy u stávajících zahraničních zákazníků a s tím spojené navýšení obratu a zisku společnosti a to prostřednictvím účasti na veletrzích Paperworld a Insight-X v letech 2018 a 2019.