Produkty s logem? Osvědčená reklama

myslně promyšlené propagační materiály zvyšují zájem klientů o nabídku značky. Jednou z mála českých společností zaměřujících se na široké portfolio kancelářských produktů, které nabízejí možnost umístění vlastního brandu klienta, je brněnský Karton P+P.

 

„Na trh jsme přišli již před 25 lety. Mnohé se změnilo, ale nejvíce nás těší zvyšující se zájem firem o produkty s vlastním designem. Je pěkné přijít do kanceláře a vidět tam originální kousky z lepenky, jakými jsou nejen šanony, pořadače složky či zápisníky, ale i kufříky a boxy, které navíc ukrývají český příběh,“ přiblížil stoupající poptávku majitel Kartonu P+P Pavel Klement.

 

Právě originální předměty vyráběné na míru v České republice odlišují brněnský podnik od mnoha dalších výrobců. Od zdejších autorů pocházejí například i složky pro řidiče s logem věhlasné automobilky, které využívají den co den tisíce lidí.

 

„Mít vlastní logo na běžných artiklech v kanceláři je skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a připomenout se klientům a partnerům pokaždé, když tyto potřeby využijí. Poslouží jak zaměstnancům, tak i jako užitečné kancelářské dárky,“ vysvětlil majitel společnosti výhody zakázkové výroby. Produkty s brandem jsou lidem zkrátka stále na očích, denně v povědomí. Jedná se o pasivní reklamu a důmyslně promyšlené propagační materiály, které mohou zvýšit zájem klientů o nabízené služby.

 

 
 

NA MÍRU VŠE Z PAPÍRU

Mít vlastní zápisník? Spíše samozřejmost než něco neobvyklého. „Je příjemný pocit, když firma věnuje svému zákazníkovi drobnou pozornost. I když se to nezdá, daná osoba se s předmětem setkává ještě častokrát po jednání, značku má pořád na očích. Mít vlastní poznámkový blok by mělo být samozřejmostí. Vyšší je i zájem o šanony a pořadače na míru, které dokážeme celé potisknout,“ prozradil obchodní manažer firmy Zdeněk Gistr.

Karton P+P vznikl roku 1996 jako malá firma o pěti lidech specializovaná na výrobu kartonových obálek a kancelářských a školních výrobků z PVC. Prvním licencovaným produktem pod touto značkou byl všemi oblíbený Krteček, v nabídce se však brzy po uvedení několika českých trháků začaly objevovat také celosvětové motivy. Karton P+P byl dokonce první obchodní partner v České republice, se kterým navázala spolupráci uznávaná společnost Disney.

Roku 2012 se firma rozrostla o značku Oxybag  známou zejména zaměřením na předškolní batůžky, aktovky pro školáky a batohy pro starší děti i dospělé. Nemalý úspěch přinesla v roce 2018 značka Pastelini. Kolekce pastelově zbarvených kancelářských produktů si hned po uvedení na trh získala početnou klientelu. Není divu, Pastelini je nejen nadčasová a designově pestrá, ale i snadno omyvatelná. O rok později se na pultech obchodů začala objevovat také značka Oxylady, která přinesla nové módní doplňky pro ženy.

Zakázková výroba však stále zůstává důležitou součástí, a proto se portfolio služeb na míru neustále rozrůstá o nové možnosti. Jihomoravská společnost má v současné době přes 150 zaměstnanců a již dávno se řadí mezi špičku v oboru, což dokazují léta zkušeností a stovky spokojených klientů.

 

Více informací naleznete ZDE  
S papírem umíme

 

Karton P+P.

eulogo
S radostí oznamujeme, že začátkem roku 2017 byl oficiálně schválen dotační projekt č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005499 s názvem Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti KARTON P + P s termínem realizace od 1.5.2017 do 30.4.2019 a je úspěšně realizován. Jeho cílem je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Díky realizaci projektu bude ve společnosti nastaven komplexní systém vzdělávání pro její stávající zaměstnance i pro všechny nově příchozí pracovníky.
eulogo
S radostí oznamujeme, že začátkem roku 2016 byl oficiálně schválen dotační projekt č. CZ.01.2.111/0.0/0.0/16_047/0007718 s názvem EXPANZE FIRMY KARTON P+P NA ZAHRANIČNÍ TRHY s termínem realizace od 24.11.2016 do 22.11.2019. Cílem projektu je expanze společnosti na zahraniční trhy, posílení pozice firmy u stávajících zahraničních zákazníků a s tím spojené navýšení obratu a zisku společnosti a to prostřednictvím účasti na veletrzích Paperworld a Insight-X v letech 2018 a 2019.